Bittersever
Evet eşler birlikte tedavi görmeli. Mantar bulaşıcıdır çünkü. Mesela benim eşimin ayaklarında mantar vardı bana da bulaştı. Sonra doktora gittik ben hamileydim o zaman. O yüzden ilaç kullanamadım, bana sadece krem yazdı, eşime de hem ilaç hem krem. Eşimin mantqrı geçti hemen hemen ama benimkiler ilerledi baya. Ayak tırnaklarım hep sarı sarı.