Eylul- sadece gündüz uykusu problemli olduğu icin kullanmanızı önermem. Ben oğlum 8 aylıkken denedim faydasını gördüm, diş ve atak dönemleri için kurtarıcı oluyor. Ancak bebeğin şuan çok küçük mutlaka doktoruna danış canım gece uykuları düzenliyse bence hiç kullanma yine de sen bilirsin 🍀