sarem55 canım benim aylarca konak vardı bebeğimin başında hergün zeytinyağ sürüp bekletiyotdum sonra konak tarağınla tarayıp mustela konak şampuanla yıkıyordum arkasındanda bebe yağı sürüyordum ama doktor coresatin verdi sarısı onu sürdüm ve anında attı şok oldum böyle yapabilirsin