Zeynepsln ya bu doktorlar çok tuhaf. Benim bebeğim kafasını geriye atıyor bazen 4 aylık. Doktora sordum çocuk nörologuna görünün dedi. Sonra nette biraz kendim araştırdım, buradaki annelere falan sordum, çok kişi varmış bebeği böyle yapan meraktan yapıyorlarmis. Doktora sorsan nörolojik problemi olabilir. Yani diyeceğim o ki doktorun dediği tabiki önemli ama genelde felaket tellalligi yapıyorlar. Her çocuğun gelişimi farklı, belirli bir aya kadar tutamazssa problem diye biliyorum ama belirli ay neydi hatırlamıyorum 😐