Son bir kaç haftadır kaşıntısı vardı bezini acar açmaz karnını kaşıyordu yavrum ilk baş alerji sandım hemen doktoruna götürdük Cildiyeye yönlendirdi oda krem şurup falan verdi kullandık geçti ama kremi bıraktıktan sonra yine başladı kaşıntısı sadece karnında vardı bi kaç tane kaşıdıkça derinin altından bir sürü kırmızı kırmızı noktalar cıktı sonra bacaklara koltuk altı kollar mahvoldu oğlum 😭 doktorumuz 3 günlük ilaç karışım verdi tüm vücuda 3 gece sürülüp banyo edilmicek ona kullandım hafif teni yakıyor gibi geldi bana birde çok ağır bi kokusu var nasıl durcak 3 gün yavrum bilmiyorum 😭 nerden bulaştı nasıl bulaştı hiç bilmiyorum vicdan azabı çekiyorum tüm vücudumu sanki ateşe atmışlar gibi😭😭