Bugün akdeniz anemisi taşıyıcısı olduğumu öğrendim. Şimdiye kadar bir sürü kan verdim ama cikmadi böyle birşey bilmiyordum ,çarpıntım sürekli halsizligim oluyordu. Ama bir sebep bulamıyorlardı şimdi ise akdeniz anemisi taşıyıcısı dediler. 4 aylik bebeğim var ve korkuyorum ya bendende ona geçmişse bu gen yoluyla aktarılan bi hastalikmis içim içimi yiyor