Merhabalar, pursaklarda oturuyorum nasip olursa 2-3 aya evden çıkacağım. Kuzeykentteki evler çok hoşuma gidiyor hem kirası uygun hemde yeni yapı. Ama çevremden kime söylediysem pek tekin biyer değil orada oturulmaz diyor. Sürekli kavga çıkıyormuş falan filan. Benim dışarıyla bi bağım olmayacak ki evimde oturacağım gideceğim yere de arabayla giderim diyorum yok öyle olmaz diyorlar. Birde Ankaranın yabancısıyım, tokide oturan var mı aranızda? Memnunmusunuz?