Mrb kızlar bebeğim normalde öğünü öğününe güzelce yiyen bir bebekti fakat 3 gündür kaşıkla verdiğim herşeyi yoğurt olsun çorba olsun muhallebi mama tarzı herşeyi ağzında bekletip sonra bir köşeye tükürüyo asla yemek istemiyo ama bardakla süt ayran meyve suyu olsun herşeyi içiyo anlamadım neden böyle oldu acaba bu zamana kadar beslenme şeklimiz hep böyleydi bıktı mı acaba diye düşünmeye başladım başına gelen var mı nr yapabilirim bu durumda?? 🤦♀️