Bebeğim soğuk almış sanırım ara ara öksürüyor hapşırması var burnu çok tıkalı zor nefes alıyor doktora götürdük damla verdi sadece ama ne yapmalıım çok huzursuz uyuyamıyor nefes alamadığı için çocuğum çok kötü hissediyorum yapabileceğim birşey varmı bilgisi olan 😓😓😓