Merhaba güzel anneler benim kızım yeni 1 aylık doktora götürdüm üfürümü var dediler kardiyoloji polikliniğine götürdüm kalbinde büyük bir delik var dediler ve ilaç tedavisi uyguladılar 8 gün hastanede yatırıldı ve kilo kaybı yaşıyor evdeyken kızım rahat emiyordu hastanede ha bire kilo vermeye başladı ve yetersiz beslendiğini söylediler emmiyor sadece 5 dakika emiyor bırakıyor memeyi tekrar ağzına verdiğimde bağırıyor ağlıyor bana emzirme konusunda bilgi verin ne olur bu konu hakkında bilgi verin çok kötüyüm ☹️