Benim bebeğim 5 buçuk aylıktı dönmeyi öğrendiğinde bebeklerin hareketleri konusunda aceleci davranmayın bırakın akışına elbet döner elbet öğrenir farkında olmazsınız bi gün gözünüzün önünde hop döner bizde öyle oldu bı baktık pıt pıt dönmeyi öğrenmiş mesela ben her sabah yeni bi heyecanla güne başlıyorum bakalım bugün hangi güncellemeler yüklendi diyorum 7 aylık ve her gün her yaptığı hareket beni daha da şaşırtıyor insan şaşıyor bunları ne ara öğrendin diyorum 🥰 Mesela ayaklarına tam daha yeni yeni basıyordu 3 aylıktı teyzenin biri ayağına bastırmaya çalıştı kızım bu niye basmıyor çivi gibi basması lazım demişti günlerce canım sıkılmıştı halbuki ne gerek varmış şimdi gülüyorum çünkü her bebek kendine özgü Rabbim canlarını sağ etsin yeter herşeyin zamani var 😊