Benim oğlum da öyle zayıf minyon doktor numune verdi denedik içmedi eşimde almak istemedi protein miktarı fazla olduğu için böbrekleri yorabilir felan diye araştırmış öyle kaldı ama hala aklmda alsam acaba içer mi diyorum tekrar denesem mi diyorum ama doktorun yazması gerekli tekrar kafamda benim de sorular siz alıp kullanırsanız tecrübenizi paylaşır mısınız