Gzemx Bem Canım 4 aylık kızlar 3.bucuk aylıkken bıraktı bırdaha da almadı uykuda bıle almıyor okadarda memeyi severdi tapardi resmen 😔 Merak edıyorum bebeği memeyi tekrar alan varmıdir acaba🥺 Aldiysa nasıl tekrar memeyi geri Aldırdınız ❤️
Hunnes_kunnes Gzemx acaba doktora gittiniz mi ( muhakkak gitmişsinizdir de) ne dedi acaba veya emzirme danışmanı ile çalıştınız mı. Aynı ayda bizde meme reddi yaşadık ama biz memeye zaten düşkün degildik hala da düşkün degiliz. Emzirme danışmanlarında geri dönen cok bebek gördüm