Emirin
saglik ocaginin verdigi d vitaminini kullanirken bebegim 7 8 gunde bir kaka yapiyordu. ocean ile degistirince normale döndü.
10 gune kadar kabizlik teshisi koymuyor doktor.
anne sutu ile besleniyorsa 10 gune kadsr cok normalmis. bagirsaklarinda sütun tamamina yakini emilip vucut icin kullanildigindan geriye dışkı olacak pek bir sey kalmadigi icin seyrek kaka yapmalari normalmis.
forumda gordugum icin kaka yapmasina ysrdimci olsam mi diye sordugumda cok kizmisti doktorum ayrica. bebegin poposuna herhangi bir sekilde uyarida bulunmak cok yanlis. 10 gunu gecerse agiz yolu ile zeytinyagi verebileceğimi söylemişti, yine de yapmazsa getir demisti