Yaklaşık 1 ay önce başlayan sağlık ocağına gittimizde fitil verilen bir kabızlığı var. Fitille yaptı hep kakasını bu zamana kadar hic böyle bir sorun yaşamadı. Yarın hastaneye randevumuz var ama şuan da uyanıp ikiniyor ve fitilimiz yok. Başına böyle bişey gelen var mı