Bu gun bebeğime kan tahlili yaptırdım. Feritin 2.5 cıktı. Hemen bu şuruba başlayalım dedi doktorumuz. Tabiki dedim .ama o nasil iğrenç kokan, nasıl berbat bi şurup 🤢🤢 tadına baktım 1 saat ağzımdan koku gitmedi. Benim kız zaten şurup içmeyi sevmiyor. Nasıl içirmeliyim. Şırınga ile zorla verebiliyorum ancak.icine limon mu sıksam ne yapsam 🤦♀️ önerilere açığım