Hayalkus_21 Sezeryandan sonra çok ağrı çeken var mı normal mi sanki yeni sezaryen olmuş gibi ağrım oldu hala da var
Deletedmom62626 Hayalkus_21 ben 2 doğumda da bir fiil 15 gün çektim normal eğer doktorunuz dikloron yazdı ise yaptırın dayanamadiginiz zaman baya fark ediuor ağrı geciuor bir nebze de olsa
Damlakurutoprak Hayalkus_21 20 gün süründüm ben kişiden kişiye değişiyo canım ertesi gün çıkıp gezende var
Emilya_97 Hayalkus_21 Kac gun oldu sezaryen olali benim sadece baş ağrısı varfi ayağa kalkinca doktora yazmıştim agrik kesici ve kafein ic demişti bide bel ağrısı vardi. İsterseniz doktora sorun o daha net bişeyler söyler.
Hayalkus_21 Emilya_97 kontrolüm yarın ama sezeryan sonrası gibi oldu 5 gün oldu olalı canım hani normal mi diye merak ettim rahim eski haline döndüğü için mi diye
szynp28 Çoook normal geçiyor merak etmeyin ilk başta ölüyorum sanıyorsunuz ama 15 20 güne toparlıyorsunuz
Hayalkus_21 szynp28 inşallah ya felaket bir şey birde spinal oldu tam alacakları zaman şeklini değiştirmiş daha fazla kesi var