2bebeannesiii benimki orda sedyeye yatirinca basliyo bide boyunu falan alırken de bacağını tutuyoruz baya agliyo 1 yaş asisinda son 3. Asida çocuğum resmen krize girdi zaten yakar demişti nefesi kesildi çocuğun sağlık ocağından çıkana kadar ağladı dışarı adım atınca sustu o öyle olunca bende çok zorlanıyorum her aşı zamanı bana stres basiyo