Aycan5454 ellerinin üşümesini sıkıntı etmeyin emince/doyunca ısınıyor. Ellerinin üşümesi çocuğun üşüdüğü anlamına gelmez ensesi soğuksa üşüyordur. Benim bebeğim mesela ıkınırken kanı çekiliyor elleri üşüyor ama rahatlayınca tekrar ısınıyor. Kayınvalidem hep üşüyor mu diye sorardı halbuki çocuk üç kat giyinik nasıl üşüsün. Takip ettim ve gazı veya kakası olduğunda ıkınırken kanı çekiliyor. Siz de takip edin. He bir de ilk aydan sonra eldiveni bıraktık ellerini keşfetmesi için. Hatta farklı şeylere dokunmaya başlaması lazım. Dokun hisset kartları alıp çalışmalara başlayabilirsiniz.