78bb Başkent hastanesi çocuk acil var ve doktorları da cok ıyı oluyo.her tetkik yapılıyo daha evvel gitmiştik biz de.etlik lokman hekimde oluyor ama acil değil normal muayene cocuk doktoru en son 11 e kadar kalıyo dıye bılıyorum ama telefonla yine de bir sorun acilde de olabılır