Bebegim 8ay 10 günlük 10 aylıklar dedim çünkü genelde 10 ayrılıkların yaptiklarini yapıyor benim oğlum cok şükür saglik yönünden bi problemi yok ama aşırı hareketli hep hareket halinde yemek yemeyi cok seviyor yedirirken bile devamli hareketli aşırı meme düşkünü yarim saatte bi yakama yapisiyo emerkende hareketli emeklemekten sıkıldı yaklasik 1 aydir tutunup kalkıyor ve artik götü yere değmiyor hep yürüme derdinde bunlar belki normal olan seyler belki bütün cocuklar hep yapıyor bunu ama asıl sorum su ki kendini o kadar cok yoruyor ki gece olunca uyuyamiyor mesela dün sabah 10 da uyandi 3 saat arayla iki kez 1bucuk saat uyudu aksam 10 olmadan uyudu 12 de uyandi ne yaptiysam olmadi sabah 4e kadar uyutamadim her gece yaşıyoruz bunu uyumadigi gibi bir de ağlıyor belli ki bi yeri ağrıyor ama bi hastalığı yok belki diştir o da olabilir bilmiyorum emin degilim yada ikisi birlikte 🤦♀️ siz böyle cocuklarinizi nasil oyaliyorsunuz ne yapayim da sakin sakin oynayalim emekleyene kadar legolarla oynamayi severdi tak cikar yapmayi yada ben takardim o tek tek çıkarırdı ama ondan da sıkıldı ne yapsam oturup da oyun oynayamiyoruz sadece yürüme peşinde varmi bana bi oneriniz her türlü oneriye açığım