Marin2019 Kızlar pedim bitmiş heryer kapali esimde nobette bebek bezi taktim şimdilik peçete mahvediyor bezler tıkıyor ben napıcam ya kendimi huzursuz hissediyorum 😓
sonsuzmutlulukkk Marin2019 Evde eski atlet filan yok mu ayrıca çocuk bezi bariyerleri yırt onu gece kullan yarın zaten alırsın
Rayaas Marin2019 Kullanmadiginiz temiz pamuklu bi giysiniz varsa kesip kullanabilirsiniz. Sizi idare edebilir ☺️
Yorgunanne07 Marin2019 bende takıyorum ilk üç gün yoğun gelio rahat ediyorum en iyisi hele gece kurtarıcı ped her yerime gecio kuzum
Puki Marin2019 yok be ne dalgası zamanında bizde yaşadık ama cok komik . Ben tşört katlayıp koymuştum ergenligimde 😅😁😆😆😁
sonsuzmutlulukkk Marin2019 Pedler alerji yaptığı için ben mutlaka pedin üstüne pamuklu yemeni koyuyorum . Boşuna mı pişik oluyor bebekler 😪
Ogullarinaasikanne Marin2019 ben çok aşırı oldugum icin gece hep bebek bezi takarim yan bariyerlerini yirtin sizi rahatsiz etmesin eminim sonrasinda ped havasi verecektir 👌
laura_ Marin2019 doğumdan sonra her adetimin ilk 2 günü bebek bezi kullanıyorum ben alıştım çok kanama oluyor diye bence normal yani yarın alırsınız
merve_mevaa Marin2019 yapacak bir şey yok bacım yokluk halinde ben de bebek bezi kullanıyorum . İlk başlarda rahatsız edici ama en azından kurtarıcı
As5 Asiri oldugum zamanlarda bende kullaniuorum bebek bezi. Kenarlarında ki lastikleri koparirsan rahat edebilirsim