sedaomur26 Allah şifanızı versin öncelikle geçmiş olsun..benimde kızım 2 yasında,ne masa başı aktivite ne oyuncak max 5-10 dk takılır oyuncaklarıyla..bütün gün peşimde dolanır işlerimi öyle yaparım eline veriyorum bir bez bide ıslak istiyor:)siliyor duruyor.balon şişirtmeyi deneyin,bizimki müziğe bayılır dans ettirin,ben yemek yaparken genelde odasında dolabındaki kıyafetlerini döküyorum onları giymeye çalışıyo onlarla biraz oyalanıyor,yere temiz bez serip bakliyatları koyuyorum bi tabaktan diğer tabaga kaşıkla yada elleriyle koyuyor,kesmiyorsa ayagının altına tabure koyuyorum mutfak çeşmesini en kısıkta açıp eline bir bakdak yada kaşık veriyorum tasa dolduruyor,ev terliklerinin hepsini döküyorum eşlerini dağıtıyorum ayrı yerlere birleştir iç içe koy diyorum onları birleştiriyor tabi hepsinin sonucunda ya ıslanıyor ya döküyo saçıyor bidaha dönüp topluyorum ama neyapım masa başında aktivite sevmiyor oyuncaklarıyla oynamıyor kendimce uyduruyorum böle bişiler ona nekadar ne katıyor bilmiyorum ama televizyon izlemesinden iyidir diye düşünüyorum