Sibel43- merhaba, 39.haftamda bebeğimin kesesindeki su bitmişti neredeyse, ertesi gün hastaneye yatış yaptım sezaryen için. Nasıl sağlıkla gelecekse o şekil bir doğum olsun diye dua ettim hep öyle sezaryene de karşı değildim. Hastaneye yatttığımda hiç sancım ve açılmam yoktu. Hiçbir doğum belirtim yoktu. Sabaha karşı rahim genişletici ilaç verdi doktor normal doğum için şansımızı deneyelim demişti. Bir kaç saat sonra ilaç etkisini gösterirdi yavaş yavaş açılmam oldu. Sabah 10 gibi suni sancı verdiler yalan yok çok acı çektim ama iki saat sonra 8cm açıklıkla normal olarak doğum yaptım. Kendinizi hiçbir şeye şartlamayın gerçekten, ben sezaryen diye gittim normal olarak doğum yaptım:) belli olmuyor bu bebişlerin işi :) bebek ve siz nasıl sağlıklı olacaksanız o şekilde bir doğum olsun inşallah. Sağlıkla kucağınıza alın hayrını görün hayırla büyütün 🌸