Biraz bebekleri dinlesek mi ? Ben hiç uyandırıp emzirmedim mesela. Gece karanlığında uyku onun en güzel büyüyeceği zaman. Zaten o acıksa var ya yıkar ortalığı beni doyur diye. Özellikle uyandırmaya ben hiç gerek duymadım. Yeri geldi üçte emdi sabah 8e kadar uyudu. Hiç de birşey olmadı. Hala öyle, gece iki göğüs emip uyudu mu sabah beraber uyanıyoruz. Bence kendinizi yıpratmayın. Akışına bırakın mis kokusuna sarılıp okşayıp öpüp uyuyun beraber ❤️