Kubra_kckr kızımda oldu malesef 2. Ayına akdar hep cildi sarıydı ilk zamanalr sürekli doktora gidp ölçüm yaptrdık hatta 6 gğnlükken değeri yüksek çıkınca dokroeumz bu gece yoğun bakımda kalsn dedi ve bi gexe kalmıştı.doktorumuzun tavsiyesi ile ben hep emzirdim hiç mama kullanmadık 2. Ayın sonunda cildinde ve gözlerinde hiç sarılık kalmamştı çok şükür. Bi sağlık problemi değil yada ilerisi için bi sorun teşkil etmiyor korkmayın sadece sarı oluyor tenleri hafif esmer gbi🥰