Merhaba kızlar. Bebeğim 23 aylık. Evet uyku düzeni otursun diye doğdugu günden beri gğn sayanlardanım. Emzir ayagında saatlerce salla gece yine 4-5 kere kalksın çok da kötü değilmiş zamanında bundan şikayetlensem de. Kötünün de kötüsü olabiliyormuş hiç düşünmezdim.
gelecek ay 2 yaşına girecek olan bebeğim 4 gündür 2 den aşaıgı uyumuyor uyutmaya çalışınca çıldırıyor. Krizlere giriyor. Her zamanki emzir salla rutini asla işe yaramıyor ki sallanmayı da kabul etmiyor başka türlü de uyumayı bilmiyor zaten. Gündüz tek uyku yapıyordu gündüzü de uyutunca artık kriz. Yani uyku saati gelince ben kaşınmaya başlıyorum artık fobi oldu bende 🥺🥺 gerçekten yardım ihtiyacım var. O minnoş bebeğime kızmayacak çocuk bağırmaktan ne anlar diyen ben bu hafta kendimi tanıyamıyorum 2-3 saat sonunda hala uyumayan bebeğime kızıyorum sonra ben kriz geçiriyorum devamında da vicdan azabı. Gerçekten ne yapabilirim lütfen yardımcı olun. 😞😞