Ygmrslmnn 4 aya girdik kızım 2 aydır kabız haftada 1 kaka yapıyo doktora gittik şurup lavman verdi hergün 2 hafta bunu ver dedi ama halen düzelme yok bu durumu yaşayan varmı
yakamozzz Ygmrslmnn sadece anne sütü alıyosa 10 güne kadar normal doktorlar asla müdahale etmiyo onun dışında mama içiyorsa eğer günde iki çay kaşığı zeytinyağı öneririrm bire bir
Cigdemalparslan Ygmrslmnn bizimki mamaya baslayınca kabız oldu 1 hafta yapamadı lavman yaptırdık canım doktorda doktor mamasına zeytınyagı koy dedi çok şükür düzeldi biogaia damla var bide oda iyi bagırsaklarınduzenliyo