Cidden biraz farklı bı başlık olduğunu kabul ediyorum 🙈 Aklıma bı soru takıldı. Şimdi ayakların üşümemesi gerektiğini hepimiz biliyoruz. Bizim ayağımız üşürse bebeğimizin karnı ağrırmış. (kii şuan biraz tereddüt ettim) peki evde askılı ile falan dolansak memedeki süt de soğur mu? Öyle bişey duydum mantıksız geldi bana ama neyse🥱 evet hanımlar varsa aklınıza takılan böyle şeyler yazın. Bilenler bilmeyenlere anlatsın bakalım 🤭🤗