Anesa vallahi olmasın ya, yüz yüze olmuyorsa online da olmasın ozaman. Yazık ya çocuklara sabah giriyor derse akşama doğru çıkıyor. Asla hareket edemiyor. Bilgisayar başında ne kadar verimli olabilir? Bı sure sonra ilgi, alaka dağılıyor. Gerçekten ben çok sıkıldım. Birde olan çocuklara olacak. Benim çocuğum önümüzdeki dönem 3 sınıf olacak ama yarım yamalak bilgi ile. Gerçekten yazık. Kim ne derse desin. Pandemiyi düzgün ilerletemeyen devlet.. en başta her yer kapanacak bitecekti. Ama yaz sezonu geldiği için her yer açıldı. Şimdide tekrar yaza kadar belki kapanır yazın yine oteller,krediler oooo.. bitmez yani.