Merhaba anneler.Ek gıda dönemine başladık ancak hala bir mama sandalyemiz yok.Henüz başındayız zaten ama edinmek gerek.Öncelikle Ikea Antilop istemiyorum çünkü bana güven vermiyor, bebeğim çok hareketli.Bana güven vermediği içinde asla içim rahat etmez kendimi biliyorum.Memnun kaldığınız, kullandığınız, denge problemi ve çok hafif olmayan mama sandalyesi önerir misiniz?🥰