Arkadaslar 6aylık bebeğim var alerjik bebek neocate mama alıyor şuan hersey düzeldi egzamalar iyi ama ya durmuyo hiç ben anlamıyorum uykularımı perişan oyun halısına yatırıyorjm durmuyo mama sandalyesinde durmuyo yüz üstü oyuncak koyuyrum 5 dakika anca sürekli sıkınyo bağırıyo ama ağlamıyo karı koca bi bebeğe bakamıyoz durmuyor hep bi sıkınma ıhhh diye seslere çıkarıyo ya varmı böyle bebekler yarın doktora götürcrm bi hastalıgımı var anlayamıyorum perişanım bitiğim resmen gündüz binsaat sürmez uyumuyo uyuturkrn zar zor dalıyo uykuya hep huzursuz yahu bu nası bebek ben anlamadım 😞😞