Ela912 10 gün evde olmayacağım buzdolabında tatil modu diye birşey var tam olarak ne oluyor bilen var mı daha az enerji falan mı harcıyor soğutmuyor mu içinde bozulacak şeyler var bilgisi olan var mı o moda alsam ?
Biranne00 Ela912 buzluk kısmı çalışırken günlük kullandığımız soğutucu kısmı minimum seviyede çalışıyor canım tatil modu bu oluyor. Birde kapağını açıp kapatmadığımız için soğutma kısmı ekstra devreye girmiyor böylece enerjiden tasarruf etmiş olunuyor.