Sarikedim Bu dönemde bir huysuzluk atak dönemi var mı birkac gündür yine aşırı memnuniyetsiz bebeğim uykuya zor dalıyor kucağımı istiyor çok yoruyor çok 😢
Prensinannesii Sarikedim 6 ay 27 günlük aynı bildim bileli uyku eğitimine başlamıştım bu aralar o kadar huzursuz sallanmak istiyor ne yapıcağımıda şaşıyorum saatler sürüyor uyuması
Sssedaaa Sarikedim 6 ay 19 günlüğüz uyku düzenimiz bozuldu uymak istemiyor niye böyle oldu anlamıyorum
Sarikedim Sssedaaa benimki de çok zor dalıyor ve uykusu çok hafifledi hemen uyanıyor gece aşırı sık uyaniyor
Sarikedim Harika haftalara baktım şimdi 29. 30. Haftalarsa ayrılık kaygısı oluşuyormuş huysuzluk olabiliyormus onunla mi alakalı acaba
pattisanne Sarikedim 3 gündür böyle. Anlamıyorum neden böyle yapıyor gece defalarca uyanıyor. Gün içinde keyfi yerinde sayılır gece olanlar oluyor bu çocuğa
Sarikedim Limonlusu cumartesi gunu bitane disi patladi alttan yanindaki de kabarmis ama ondan mi bilmiyorum 😢
Limonlusu Sarikedim ondan olabilir diş dönemlerinde çok huysuz olabiliyor bebişler. Geceleri saat başı uyanmalar uyumamalar oturmalar. Sebepsiz sürekli ağlama kucaktan ayrılmama.
Sarikedim Limonlusu ah ah anlayamıyoruz ki neyden dolayı bi bilsem ona göre bizde rahat edeceğiz onlara da yardim edeceğiz
Limonlusu Sarikedim ah kuzum ağzı dili olsa da anlatsa derdini. Biz diş ağrısı çekerken neler yaşıyoruz onlar için daha zor. Tek güvenli sığınakları biziz. Kimden sevgi şevkat görecekler ki 🥰
Sarikedim OESKIDENDI ağırlaşınca daha da zor oluyor benimki de kolumda uyuyor ama artık sırtım ağrıyor
urazinannesiii 6 ay 21 günlükten sesleniyorum nerde bu uyku nerde geceleri deliksiz uyuyan bebiş anneleri formülü ne bunun 🤦♀️ bende artık deliksiz bi 2 saat uyumak istiyorum sık sık uyanıyor geri zor dalıyor uykuya
Limonlusu urazinannesiii hepsi geçecek. İnanın yastıkları ısırıp bağırmamak için kendimi zor tuttuğum çok zaman oldu ama zamanla geçiyor 😊
Sarikedim urazinannesiii 2 saat yaa aynen 2 saat… saat başı memede tuttu mu bırakmıyor da defalarca öyle uyuyakaldım. Boynum sırtım.tutuluyor artık
urazinannesiii Limonlusu ben ağlar oldum artık gerçekten hiç bitmeyecek gibi bu sorun. Gündüz ayağımda sallayarak uyutuyorum beşiğine yatırıyorum odadan çıkmadan geri uyanıyor sadece ayağımda uyumam istiyor bırakmıyor bu alışkanlığı
Limonlusu urazinannesiii benim oğlum da öyleydi 10 aylık olunca alışkanlıkları değişmeye başlıyor 😊 şu an 14 aylık olacak veuzun zamandır desteksiz uyuyor biraz sabredin hepsi geçecek
Sarikedim urazinannesiii ya evet son bikac gündür benimki de öyle kucağımda dalıyor.koyarken acıyor gözlerini ağlamaya başlıyor
urazinannesiii Limonlusu inşallah inşallah umutla bekliyorum o günleri daha bu zamana kadar 1 defa kendi kendine uyuduğunu gördüm onda da saat gece 2 buçuk olmuştu artık uykusuzluktan sızdı 🤦♀️😀