Kızlar merhaba .. 2,5 aylık bebem var ellerinizden öper. Şuan keşfetme dönemi farkındayım ama ben ellerini ağzından alamıyorum resmen öteki eliyle diğerini ağzına ittiriyo öğürüyo. İlk defa bu kadar emme refleksi fazla.. Dün ve bugün parmak emmeyi öğrendi. Ellerini tutuyorum sinirleniyo uyurken götürüyo dalmasını bekliyorum almak için.. emzik biberon vermedim ama bugün dayanamadım parmak emmesi yerine emzik verdim dalınca aldım geri. Unutur mu bu parmak emmeyi başına gelen var mı ??