HGu ben Aralık ayında korona oldum benim belirtim hafif boğaz ağrısı, halsizlikti ertesi gün sesim kısıldı. Ben hiç olacağımı düşünmedim babam test yaptırdı o pozitif çıkınca bende test yaptırdım be pozitiftim. Eşim ve oğlum olmadı. Şimdi de burnum yanıyor resmen grip gibiyim. Bu ara herkes böyle herhalde 🤷🏻♀️