Annemin yaklaşık 1, 5 yıl önce midesinde ağrısı olustu, doktora gitmiştik h-plori bakterinin ve gastrit dedi. İlaçlarını kullanmıştı geçmişti. Simdi son 15 gündür yine ağrımaya başladı. Annem stresli biri, hemen kanserim diye dusunmeye başladı. Surekli çok değişik bir ağrı, hiç geçmeyen yanma, agri ve şişkinlik şikayetleri var. Simdi merak ettiğim bunlar gerçekten de kanser belirtisi mi, yoksa yine gastrit falan mı? Aynı şeyleri yaşayan ya da duyan var mı? Yardımcı olursanız çok sevinirim arkadaşlar