Iki akşamlar kızlar 🌸 kızım 5 buçuk aylık emmeyi iyice bıraktı ve sütüm de azaldı sağıyordum da Onuda bıraktım . Bir kaç gündür göğsüm de ağrı ve sertlik var sanırım için de son süt kalmış onu nasıl tamamen kesecem sagsam arkası gelir ama emmiyor cadı hiç tamamen süt kalmasın ileride iyi olmaz diyorlar.