gigibjk Gece nöbet tutun. Mutlaka bakın. Bir anda yükselebiliyor. Takipte kalın. Bizde 6. Ay aşısında çok ateşli geçirdik en zorlayan aşı oydu. Dikkat edin. 4 saat sonra ölçün 38 ise bekleyin, 38,5 civarı olunca verin. 38,6 ya da 38,7 iken falan..
Ateş bu aşı ateşi ama hiç belli de olmaz korkutmakta istemiyorum ben sizi.