LadyMarmalade 10 aylık kızım sadece sağ gözü yaşarıyor ve çapaklanıyor. 1 hafta nezleydi burnu tıkanmıştı ondan olabilir mi diye düşündüm ama atlattı şükür. İlk defa böyle oldu gözü bu arada. Neden oluyor ne yapmak gerekir başına gelen?
Zynppardnn LadyMarmalade hafta sonu aynı şikayetle dr a götürdüm gözpınarı tıkanıklığı var günde 40 defa o gözüne masaj yapın ve çayla silin dedi yenidoğan bebekle normal karşılandığını da söyledi
LadyMarmalade Zynppardnn Bende okudum onu canım internette ama genelde yenidoğan bebişlerde oluyormuş biz 10 aylık olunca pek ihtimal vermedim aslında