[silindi] yok hayır öyle düşünmeyin eğitimci olduğunuz için güzel bir duruşunuz var bence🤗ayrıca yazmanız benim için inanılmaz önemli çok teşekkür ederim vakit ayrıp, bilgilerinizi benimle paylaştığınız için. 😊 Kesinlikle katılıyorum size. Kızım 16 aylık inanın 5 aydır ailemden hiç kimseyi görmedi pandemi dolayısıyla onun bile psikolojisi bozuldu o yüzden bu şekilde davranıyor. Ne kadar konuşmak istesemde, oyunda oynasam yetersiz olduğumu farkettim. Bu arada telefonu eline vermemişimdir, sadece öizgi film izliyoruz birlijre o kadar😊elimden geldiğince çok dikkat ediyorum. Birde iyiki bu postu açtım bu sayede kızımla onunda sevdiği oyunlar oynuyoruz, kısa süre geçti ama şimdi kafasını vurmuyor. Rek sorum ilgisizlikmiş ben bunu anladım. Çok ama çok sağolun yazan herkese teşekkürler 🤗🙏