1234___ öncelikle geçmiş olsun Allah şifa versin, başlığı görünce direk girdim. 8ay 17günlük biberonu net bir şekilde reddedeli 2.5 ay oldu ek gıdaya geçip kaşıkla dolu dolu ağzına gelmesine alıştığından beri kendi sütümü dahil kaşıkla veriyorum. Umarım geçicidir gelişim geriliğinden korktuğunu okuduğum için yazmak istedim merak etme biberonu ağzına sürmüyor ama çok uğraştırsa da kaşıkla vermeme rağmen kilosu boyu ve gelişimi çok çok önde. Geçmiş olsun tekrardan, umarım geçicidir dediğim gibi. Ama geçmese de alışıyorsun duruma ve gerilik falan olmuyor merak etme 🌸