Herkese merhaba, 19 günlük bebeğim var, bütün gece ayaktayız,uyumuyor. Gündüzleri de ayakta sallanarak uyuyor sadece, bırakınca hemen uyanıyor, sanki kuş uykusunda. Sağlık açısından bir sıkıntısı yok. Sorum şu; aranızda bu durumda olup, otomatik ana kucağı kullanan var mı? Varsa onerebileceğiniz markasını yazar mısınız? Alayım diyorum, çok pahalı, kullanmazsa boşa gidecek.Ne yapacağımı şaşırdım.