Masal2102 13 ay oldu doğum yapalı sezeryan doğum yaptım emziriyorum hiç adet olmadım doğumdan sonra iki gündür kahverengi akıntım vardı bu gün kırmızıya döndü ama leke şeklinde öyle yoğunluk yok günlük ped kullanıyorum düşünün adetmi oldum ben şimdi 🙄