Arkadaşlar bebeğim 3 ay yeni bitti 4e girdik çok aşırı gazlıydı zor uyuyordu sallayarak uyumaya alıştığı için sürekli uykusunda da sallanmak istiyor artık sallamaktan yoruldum diyebilirim gündüzleri toplasam 2-3 saat anca uyuyor sürekli sallarsam tabi sallamayınca hemen uyanıyor birkaç kez sallamadan uyutmaya çalıştım ama uyumuyor sizce ne yapabilirim?