PolenLina ya aslında hamilelikte gürlesen saçlarımız dökülüyor yani zaten bizim degillerdi 🤤 cunku bende kafamda sac kalmayacam diye diyip duruyordum sonra Kerastaseydi galiba o markanin saclari yeniden cikaran serisinden sampuanini tek aldim faydasi oldu mu tam anlamadim ama saçlarım hala çok ☺️