Afyona tatile gittiğimde bu yaz yaptirdim. Denizli’de tanıdık bı doktor vardı ücretsiz yapiyodu kendisini ücret almadan çocukları sünnet etmeye adamış bı doktor kendi evinde yaptı. Korktuğum gibi de olmadı çok şükür ertesi gün ayaklandı. Bı oğlum daha olsa yine gider yaptırırım