Selam kızlar bugün kontrole gittik. Oğlum 5 kg olmuş, çok mutlu oldumm 😍 Çünkü oğlum 36+6 da doğdu. Sarılık geçirdi fototerapi aldı çok zor günler geçirdik ilk doğduğu dönemde. 2500 kg çıktık hastaneden 😬 Şimdi biraz ele gelince içim rahatladı ❤️ Bizim gibi erken doğum yapan ya da az kilolu küçük çocuk dünyaya getiren varsa içi rahat olsun diye söylüyorum. Şükürler olsun ki kendine geliyor bebişler, yeter ki sabredelim,emek verip uğraşalım ❤️