Bebeğim 1 hafta sonra 3 ayını dolduruyor. Birkaç gündür ishalle uğraşıyoruz😔 Her emdikten sonra bağırsaklar fokur fokur ve hemen çıkarıyor😔 Doktoruyla görüştük kaka testi istedi. Sonuçlarda redüktan diye bir değer pozitif çıktı. Bana süt ve süt ürünleri yasaklandı ve oğluma laktazm diye bir damla verildi.Her emzirmeden önce 2 damla damlatıyorum. Tüm bunlara rağmen geçmiyor. Aranızda benzer durum yaşayan var mı? Daha ne kadar sürecek bilmiyorum ama çok üzülüyorum😔