IYK valla pedagojik bir yaklaşımım olmayacak kendi tecrübemden yola çıkarak asla tepki verme gördüğün an görmezden gel ve başka işle meşgulmüş gibi davran. Benimki o aylarda kafasını duvara vururdu vurabilirsin senin canın acıyor benim değil diye diye bıraktı. Bana vurmaya kalktığı dönemde de insanlara vurunca canları acır ve üzülürler kimseye vurmamalıyız dedim bir vurdu iki vurdu tepkisiz kalınca tekrarlamadı. Şu an yavaş yavaş kendini kanıtlama çabası ve beni görün eğer ben kendime zarar verirsem koşarak bana geleceksiniz dikkatinizi böyle çekeceğim demeye çalışıyor bebeğiniz.